Kundefokus

Kunders tilfredshed måles systematisk

I MT Højgaard arbejder vi hele tiden på at forbedre vores kunders tilfredshed med de ydelser og produkter, vi leverer. Derfor måler vi systematisk deres tilfredshed ved kontinuerligt at forventningsafstemme med dem, samt udsende spørgeskemaer minimum midtvejs i projektet, samt når vi har afsluttet et projekt til mere end 2 millioner kroner.

Kundetilfredshed opgøres i indekstal, og vores tal for 2016 viser en samlet kundetilfredshed på indeks 73 ud af 100.

Vi vil blive ved med at blive bedre

Vi har en ambition om at holde fokus på en høj tilfredshed på minimum indeks 76 i løbet af 2017, og på baggrund af vores kundetilfredshedsmålinger identificerer vi løbende områder, hvor vi kan styrke vores indsats for at gøre bygge- og anlægsprocessen til en bedre oplevelse for vores kunder.

Se også

Finans

Find de seneste børsrelaterede meddelelser om MT Højgaard.

Læs mere

Vision-værdier

Vision & værdier

Visonen for MT Højgaard fortæller, hvor vi skal hen, og vores værdier fortæller det, vi står for.

Læs mere

Whistleblower-ordning

MT Højgaard accepterer ikke overtrædelse af lovgivning, bestemmelser og af vores interne regler. Derfor har vi en whistleblower-ordning til rapportering.

Læs mere